Pracownicy zawodów, które z założenia potrzebne są społeczeństwu (jak lekarz, stomatolog czy prowadzenie firmy budowlanej w Łodzi) zdają się nie przywiązywać tak dużej uwagi do promocji swoich usług. Skoro ich praca jest wyjątkowo użyteczna, to przecież klient sam przekroczy próg ich przedsiębiorstwa. Jednak dzisiejszy świat, przepełniony usługodawcami, nadaje tendencję, w której absolutnie każda firma powinna postawić na marketing. Nie inaczej jest w przypadku stomatologów i ich gabinetów…
Widoczny stomatolog
W pierwszej kolejności powinniśmy postawić na transparentność lokalu, w którym przeprowadzamy nasze usługi. Ze względu na ich charakter, najczęściej znajdują się one na piętrach lokali użytkowych – nie mamy więc do dyspozycji witryny wystawowej czy prestiżowego miejsca na parterze budynku, które samo w sobie zwraca uwagę przechodniów. Postawmy zatem na proste symbole graficzne, jak np. baner w kształcie zęba, umiejscowiony przy bramie, prowadzącej do gabinetu stomatologa w Rzeszowie. Możemy również przyozdobić okna lokalu w symbole, które kojarzą się jednoznacznie z leczeniem zębów i w jakikolwiek sposób przykuwają wzrok przechodniów.
Stomatolog w Internecie
Równie istotną kwestią jest nasza obecność w świecie wirtualnym. To właśnie poprzez to medium ponad połowa Polaków poszukuje specjalistów, usług oraz produktów, których potrzebuje. Nie możemy tego bagatelizować, szczególnie, że ta tendencja będzie rosnąć w czasie, a nie maleć. Strona internetowa to niezbędnik, który potwierdza, że nasz gabinet stomatologiczny istnieje, funkcjonuje i działa. Pozwala również na prezentację naszych usług, sprzętu, czystości gabinetu czy ceny. Bardziej obeznani w świecie internetowym, zdecydują się na profil Facebook. To również ciekawa propozycja, która pozwala utrzymywać kontakt z naszymi pacjentami i budować długotrwałe relacje.
Orły Stomatologii
Bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych udział w plebiscycie Orły Stomatologii, wymaga minimum wysiłku w postaci rejestracji na stronie konkursu: https://www.orlystomatologii.pl/. Wyłonienie zwycięzców odbywa się na podstawie analizy ocen pacjentów z portali typu Med24, Zumi, Facebook, Panorama Firm czy Google Maps. Jeśli uda nam się osiągnąć wynik 8/10 pkt lub wyższy – zostajemy wyróżnieni w plebiscycie Orły Stomatologii, a dane naszego gabinetu trafiają do ogólnodostępnego zestawienia. Daje to nie tylko możliwość sprawdzenia swoich możliwości i tego jak postrzegają nas pacjenci, ale również promocję jakości naszych usług.