Najbardziej popularne są outlety odzieżowe. Markowe sklepy sprzedają w nich resztki kolekcji, którą trzeba było zmienić na następną, nadwyżki produkcyjne albo ubrania z poprzedniego sezonu. Dzięki odwiedzaniu takich miejsc, możemy tanim kosztem uzupełnić szafę, nie rezygnując przy tym z jakości.
Nie tylko urbrania
Popularne są również outlety kosmetyczno-fryzjerskie oferujące pełnowartościowe produkty po obniżonych cenach. Ich wyprzedanie jest na rękę zarówno firmom, jak i konsumentów. Jedni pozbywają się zalegających w magazynach towarów, a drudzy zyskują interesujący ich nabytek w okazyjnej cenie. Podobnie funkcjonują outlety książkowe, a nawet spożywcze – recepta na marnowanie żywności w Polsce. Na specjalnie w tym celu stworzonej platformie internetowej producenci sprzedają za połowę ceny pełnowartościowe (co warto podkreślić) produkty o zbliżającej się dacie przydatności do spożycia. Znajdują swoich odbiorców wśród stołówek, restauracji i innych punktów gastronomicznych. Chętnych do takich transakcji nie brakuje, a popularność sklepów typu outlet stale rośnie.