Pobyt biznesowy – na co zwracać uwagę
Komfort w pracy to poczucie, że mamy wszystko pod kontrolą. Im większe przedsięwzięcie, tym więcej spraw może pójść nie tak. Jak udźwignąć organizację konferencji, szkoleń, sympozjów na kilkaset osób i nie zwariować? Trzeba koniecznie zadbać o dobre fundamenty dla naszego eventu!
Ludzie
Wysoko wykwalifikowany zespół obiektu jest na wagę złota przy realizacji spotkań i konferencji w Lublinie. To ludzie tworzą każdy hotel, począwszy od zarządu, na ogrodniku skończywszy, wsparcie kompetentnych pracowników hotelu jest nieocenione. Ważne jest, żeby przy organizacji eventów w danym obiekcie pracowali ludzie, którzy są szczerze zaangażowani, to daje nam gwarancję, że cała twarda logistyka i bardziej subtelne niuanse zostaną dopięte na ostatni guzik, ponieważ taki zespół ma satysfakcję z fachowej obsługi i profesjonalnej organizacji.
Wyposażenie
Są rzeczy, z którymi się nie dyskutuje, np. takie jak podstawowe wyposażenie sal, które hotel oferuje gościom biznesowym. Wszelkie dodatkowe potrzeby gościa powinny być szeroko rozpatrywane i wdrażane, ale jest pewien standard, który hotel powinien spełniać, żeby zapewnić nam spokojny sen, przed i po konferencji. Dlatego przed wyborem obiektu upewnij się, że Twoja check lista zawiera wszystkie te punkty, a standard hotelu pozwala na ich odhaczenie: dostęp do szybkiego internatu, klimatyzacja, nagłośnienie stacjonarne, dostęp do światła dziennego, możliwość zaciemnienia sali, flipchart, ekran i projektor.
Lokalizacja
W biznesie liczy się czas! Dlatego szukając najlepszego miejsca na naszą konferencję, targi czy spotkanie zarządu, warto zwrócić uwagę na położenie obiektu względem głównych arterii. Jeśli z centrum miasta jesteś w stanie dojechać do hotelu w 10 min to, jest to strzał w dziesiątkę. Jednak lokalizacja to coś więcej niż odległości, to także otoczenie obiektu, zadbany ogród, dbałość o estetykę, bliskość natury niezmiennie przemawiają na plus, szczególnie dla tych najbardziej przepracowanych.
Podejście do gościa
Każdy, kto często podróżuje w sprawach biznesowych, wie, że dobry hotel możemy poznać już od pierwszego telefonicznego kontaktu. Uśmiech po drugiej stronie słuchawki na prawdę słychać, zaangażowanie i profesjonalizm też. Jeśli hotel ma wysokie standardy obsługi, szybko się o tym przekonamy. Jakość pierwszych kontaktów może wskazywać, na jakość usług hotelowych i tych związanych z usługami konferencyjnymi.
Jak znaleźć hotel „jak z bajki”?
Jeśli zależy Ci na sukcesie Twojego przedsięwzięcia, jakim jest np.; organizacja szkolenia a wiemy, że Ci zależy, przyłóż się do poszukiwań odpowiedniego hotelu. Internet jest skarbnicą opinii, warto też zadzwonić do interesujących obiektów i sprawdzić standardy komunikacji, zweryfikować podejście do potrzeb gościa. Możemy sugerować się ilością gwiazdek, tym jak długo hotel prowadzi działalność, jakie ma zaplecze. Wymarzony hotel powinien zapewnić profesjonalną oprawę eventu i zadbać o wypoczynek jego uczestników. I pamiętaj „przez żołądek do serca”, warto zweryfikować zdolności szefa kuchni, udany catering na pewno zostanie zauważony przez Twoich słuchaczy czy partnerów biznesowych.
Duża konkurencja sprawia, że hotele w Polsce prześcigają się w zabieganiu o względy potencjalnych gości. Sprawdziliśmy zgodnie z powyższymi wytycznymi kilka obiektów na Lubelszczyźnie i jednym z faworytów, który spełnia w 100% wyżej wypisane standardy, jest niewątpliwie hotel Luxor w Lublinie, z którego ofertą warto się zapoznać, szukając kolejnego hotelu „jak z bajki”. Luxor to zespół fantastycznych ludzi, którym po prostu się chce, do tego mają profesjonalną wiedzę i mądrych managerów, którzy dbają o każdy detal, tak istotny we współczesnym biznesie.