Stworzenie nowego logo i symbolu to kolejny etap w rozwoju marki. Poprzedzony został on udoskonaleniem menu oraz założeniem Subway Digital – zespołu zajmującego się badaniem rozwoju technologii oraz tworzeniem strategii digitalowej brandu.
Uznanie Subway za smaczny, pożywny oraz korzystny wybór przez dzisiejszych wymagających konsumentów oraz możliwość dotarcia do odbiorców za pomocą wszystkich kanałów komunikacyjnych były niezbędne, aby zrobić kolejny krok w rozwoju marki. Jesteśmy w trakcie dynamicznej zmiany, której celem jest zaspokojenie potrzeb naszych gości, których gusta wciąż sie zmieniają – mówi Suzanne Greco, prezes i CEO firmy Subway.
Za pomocą odważnego, świeżego, nowoczesnego designu nowy projekt uchwyca kwintesencję marki. Pierwotne kolory zostały dostosowane do współczesnych realiów i potrzeb tak, by logo dostosowane było do wymagań wszystkich platform komunikacyjnych. Symbol to nowy atut brandu - kultowe strzałki zostały uproszczone i przekształcone w wyraźny znak rozpoznawczy. W jasny sposób oddaje on ideę marki: strzałki symbolizują możliwość wyboru, którą Subway w swoich restauracjach na calym świecie zapewnia każdego dnia swoim gościom.
_________________________________________________________________________
Idziemy dalej - zobacz teraz Dlaczego czarna pasta do zębów robi takie zamieszanie na Instagramie!?