- Punktem zapalnym powstania mojej marki było stworzenie produktów, który dotychczas były niedostępne w sprzedaży. Produkty, które spotykałam na półce sklepowej, nie spełniały moich oczekiwań pod względem funkcjonalnym lub jakościowym. Moim celem jest wskazanie ludziom właściwych nawyków żywieniowych oraz pokazanie, że produkt zdrowy nie musi się kojarzyć z wyrzeczeniem - pisze Anna Lewandowska na swoim blogu.
Marka FbA ma dwać poczucie healthy bezpieczeństwa, gwarantowanej jakości oraz wsparcia z bloga Anny Lewandowskiej.
Jak zapewnia Anna Lewandowska, wprowadzone na rynek batony maja być formą zdrowej, funkcjonalnej przekąski. Surowce, z których batony powstają pochodzą ze sprawdzonych źródeł i są naturalne, nie zawierają chemicznych wspomagaczy i dodanych cukrów.
Batony kosztują 5,99 zł / szt. Dołączyły do nich także liofilizowane owoce i warzywa (14,99 zł / 50 g). Na razie produkty można kupić jedynie w sklepie internetowym.